Bijna de lucht in richting Bangkok

12 februari 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Nu ben ik er echt helemaal klaar voor! Gedurende de dag vlogen er dan eindelijk aardig wat 🦋 door de buik ☺️. Dus toch wel wat spanning voor wat er komen gaat. Maar dat verdwijnt vast als ik op Koh Chang aankom op donderdag...

Heb eerst nog even m'n auto een VIP behandeling gegeven, voordat ik naar een overdekte opslag reed in Aalsmeer. En mezelf een dus een luxe kadootje, want ik heb toegekeken hoe een ander m'n auto aan het poetsen was 😆. Vond dat ik wel druk genoeg ben geweest de laatste 4 maanden 😉. Vanuit de opslag met de bus in 20 min naar Schiphol.

Bij het inchecken van mijn bagage was er bijna een klein probleempje. Omdat mijn volgende vlucht na aankomst binnen 24 uur is, is het eigenlijk de bedoeling dat mijn bagage doorgaat naar mijn volgende bestemming in Trat. Dit om te voorkomen dat mensen wel de doorvlucht boeken vanwege lagere kosten, maar uiteindelijk niet instappen in die doorvlucht. Ze maakten voor mij een uitzondering, omdat ik ook al een terugvlucht vanuit Trat heb geboekt, dus overtuigd dat ik echt gebruik ga maken van die vlucht😅. En anders had ik wat spullen moeten overhevelen voor 1 nacht Bangkok, dus had opgelost kunnen worden...

Nu wachtend bij de gate en 21.30 uur de lucht in. En hopen dat ik wat kan slapen onderweg 😁. 8.30 uur NL tijd (Bangkok 14.30 uur) land ik als alles volgens planning gaat.

Laat de reis maar beginnen!