Aangekomen in Bangkok

13 februari 2019 - Bangkok, Thailand

Een vlucht van 11 uur doe je doorgaans niet voor de lol. Maar deze vlucht ging zowaar erg snel voorbij 👌. Beetje muziek luisteren, eten, hazeslaapjes, buurvrouw wakker maken omdat ik moest plassen (sorry buuf 😁☺️), nog even een dieper slaapje en versuft wakker worden van de geur van de volgende maaltijd die geserveerd werd, 2 uur voor de landing. En voor ik het wist landden we veilig op Thaise bodem.

Ik wist niet hoe snel ik m'n spijkerbroek en trui uit moest trekken in de eerste wc die ik tegen kwam 😅. Pfff, wat een warmte. De bagage opgehaald en op zoek naar de persoon die me naar het hotel (voor 1 nacht) brengt. Ik ging samen met nog 4 Hollanders een taxibusje in en waren 35 min later bij het hotel. Verkeer zat mee gelukkig! Hectiek is zo'n beetje de standaard hier namelijk.

Na de incheck ff de spullen op m'n kamer gebracht en wifi gescoord. Daarna nog even een stukje reisplan aangepast bij 'mijn' reisbureau wat zowel in NL als ook hier in het hotel zit (super handig!). Een transfer van over een week zou ik anders wellicht niet kunnen halen...foutje van mij 🤗, maar ook door het missen van info van het reisbureau over ophaaltijd taxi...

Thaise sim gescoord voor data en beltegoed onderweg, eten (nee don't worry...ik ga niet van alles wat ik eet een foto maken en op het blog zetten 😉, maar de eerste Thaise maaltijd is een feit en was nog oké ook), douchen, bloggen en slapen. Morgen om 4.30 uur de wekker (vanaf nu schrijf ik over Thaise tijden. Jullie mogen zelf de rekensom van -6 maken 😄) want om 6 uur moet ik in de taxi zitten, mét ontbijtbox, weer richting vliegveld voor een binnenlandse vlucht van een uur naar Trat (8.20 uur PG301). Van daaruit een klein uur geloof ik met de taxibus naar een ferry om de oversteek te maken naar het eiland Koh Chang, waar ik 5 dagen ga genieten van het eilandleven 😎.

1. Arie:
    13 februari 2019
    Die maaltijd ziet er helemaal niet verkeerd uit.
  2. !neke:
    13 februari 2019
    Veilig aangekomen! Goed om te horen.. het avontuur kan beginnen héél véél plezier! We reizen met je mee! Geniet!
  3. Sylvia Souverijn:
    13 februari 2019
    Goed begin van een onvergetelijke vakantie
  4. Sylvia Souverijn:
    13 februari 2019
    Ik verheug me op de prachtige foto's en je vakantieverhalen.
  5. Nicky:
    Geniet ervan Elise!