Veilig thuis

1 juli 2023 - Dalfsen, Nederland

We zijn vannacht om 2.15 uur veilig aangekomen bij Diana thuis, in Brabant. Vooraf hadden we een hotelletje overwogen, maar we waren nog fit, dus in 1 keer door. 15 uur over gedaan. Een paar files gehad en 1 net aan ontweken door snel handelen van Diana met dank aan Google 😅. E is in de ochtend naar Dalfsen gereden. En alles is al opgeruimd. Heerlijk moment, orde na de chaos 😅.

We hebben het goed gehad samen. Goed samengewerkt en elkaar aangevuld. En regelmatig dacht de 1 en zei de ander hetzelfde. We zaten dus vaak op dezelfde golflengte 🤗. Was grappig om op te merken.

Wat nog een bijzondere vermelding waard is...muggen. we hebben 1 mug doodgeslagen en 3 andere muggen gezien. Verder helemaal niks! En dat is maar goed ook kom ik net achter: de batterijen van m'n vliegenmepper deden het niet meer 🤣. E is nog door een horzel achtige geprikt en that's it! Fijn kamperen zo.

Wat verder op is gevallen is dat we helemaal geen groot wild hebben gezien. Niet eens een konijntje. Alleen wat vissen. En hagedisjes. En gelukkig geen beren, want ja die leven er ook...

En alles komt een eind, maar we kijken terug op een fantastische vakantie. Bedankt voor het meereizen en tot de volgende!

1. Dien:
    1 juli 2023
    Fijn om je weer thuis te hebben grote szus! 😘
  2. Ma:
    1 juli 2023
    En zo is het weer voorbij. Fijn dat alles goed ging, ook met elkaar. Fantastisch zelfs 😉 maar dat hebben we ook een beetje meebeleefd. Bedankt we hebben weer een beetje meer gezien van de wereld 😊.
    Hebben jullie goed gedaan 😘
  3. Wendy:
    ♥️
  4. Hanneke:
    1 juli 2023
    Bedankt voor het meeliften. Heb genoten van de mooie foto's en jullie belevenissen 👌.
  5. Nouriya:
    1 juli 2023
    Fijn dat jullie goed en wel thuis zijn! Nog even nagenieten, denk ik!
  6. Sylvia:
    2 juli 2023