Naam:
1804
Video’s:
140

Over mij

Ik heb een grote liefde voor de natuur en geniet hier ook volop van in binnen-en buitenland.

Over mijn reis

Het moment was daar om een droom werkelijkheid te laten worden: een lange reis met ultieme vrijheid. Ik ga in mijn eentje max. 8 maanden reizen. Ik heb ervoor gekozen om dit te gaan doen in Zuid-Thailand, Laos, Viëtnam, Australië, Noord-Thailand en Indonesië . Gedurende de reis zal ik besluiten of ik de volle 8 maanden ga benutten of eerder terug zal gaan naar Nederland. Dit zal ik gedurende de reis aanvoelen en beslissen. De vliegtickets tot aan 5 maanden zijn geboekt. In Azië zal ik me verplaatsen met vliegtuig, trein, bus, taxi, scooter, brommer, tuktuk, songthaew en de benenwagen. Australië met een auto camper, van Melbourne langs de oostkust naar Cairns.

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Bulgarije, Canada, Chili, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, IJsland, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zwitserland.