Het is bijna zover!

6 februari 2019 - Utrecht, Nederland

Welkom op mijn blog! Mijn reis gaat bijna beginnen. Ik neem jou graag mee op reis.

Nog druk met de laatste voorbereidingen, zowel voor de reis als voor het leeg en schoon achterlaten van ons verkochte 🏠. Maar wat betreft de reis is de druk er vanaf: alles past in m'n 2 tassen! πŸŽŠπŸŽ‰πŸ˜… Lekker georganiseerd in verschillende zakjes πŸ˜‡. En ik denk dat ik genoeg voorbereid ben op alles... Ja, ik ben ook goed gevaccineerd en heb ook een volle apothekerstas mee πŸ˜‰πŸ˜Š.

Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn beslissing om dit avontuur in m'n eentje aan te gaan! Maar weet wel: single reizigers, en die zijn er meer dan je misschien denkt, weten elkaar altijd te vinden dus aanspraak zal er genoeg zijn. Ik zie er naar uit om de reis stapje voor stapje uit te stippelen en te genieten van al het moois wat de wereld te bieden heeft en de bijzondere ontmoetingen die ik ongetwijfeld ga hebben met de mensen die ik tijdens mijn reis tegenkom.Β

De accommodaties en transfers van de eerste 15 dagen liggen al vast. In deze 15 dagen ga ik Koh Chang, Koh Kood en Khao Sok bezoeken in Zuid-Thailand. Lekker het eilandleven en jungle ervaren 🀩 en eerst even bijkomen van de roerige periode die ik achter de rug heb...Maar ik voel me supersterk!