Aangekomen in Slovenië

18 juni 2023 - Gozd Martuljek, Slovenië

Hallo allemaal! Daar ben ik weer. Eindelijk mag ik dan naar Slovenië, samen met zus Diana. Het is 1160 km, dus konden ons borst nat maken voor een lange rit. Met de auto helemaal tot het dak toe volgeladen. We zijn eerder dan verwacht vertrokken (werd eerder wakker), nl. 17 uur. Zonder je te vermoeien met al de details: het was een fijne en soepele reis. Het verbaasde ons hoe snel de tijd omsloeg. Lekker rustig op de weg en in de nacht 3 uur de auto stilgezet om te slapen, maar lukte maar 1,5 uur. Maar we voelden ons nog fit genoeg en 7.45 uur kwamen we aan op Kamp Spik. We mochten er al op gelukkig! Wat een mooie ligging! 😍

Voordat de middaghitte kwam hard gewerkt om 2 tenten op te zetten. Harde grond voor de haringen!! Poeh hè 😅. Kleine 4 uur later waren de tenten opgezet en alles  ingeruimd. De samenwerking was top, en dat na weinig slaap 😜. Ff luieren, hazeslaapje en even naar de rivier die langs de camping loopt. Heerlijk koud 🤗. En weer luieren...Morgen aan de wandel!

1. Anneke T.:
    Ziet er super uit! Geniet er van! Ik kijk uit naar je reisverslagen 😘
  2. Kees:
    18 juni 2023
    Wat een verrassend mailtje! 😊 Leuk hoor, maak er een mooie tijd van samen, we volgen jullie graag!
  3. Wendy:
    Geniet!!!! ♥️
  4. Sylvia:
    19 juni 2023
    Wat een prachtig panorama zeg. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Enne... je zusje niet te veel afmatten hè😉
  5. Tempelaars Jopie:
    19 juni 2023
    Zo Elise en Diana leuk dat ik jullie ook mag volgen .Wat eenprachtig uitzicht zeg.super mooi land.Genieten maar.Tot de volgende.🏔️⛰️🌞